Τι είναι η Διαχείριση Κτιρίων;

Η Διαχείριση Κτιρίων είναι η μοναδική υπηρεσία που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την ανάγκη της αγοράς. Δεν είναι αποτέλεσμα διαφήμισης. Δεν είναι αποτέλεσμα προώθησης. Δεν πωλήθηκε σαν εκπτωτικό πακέτο ή σαν συνδυασμός υπηρεσιών.
Ζητήθηκε από τους ίδιους τους πελάτες, επειδή είναι μια υπηρεσία δύσκολη.

Είναι μια υπηρεσία που ήταν δύσκολη όταν ξεκίνησε να παρέχεται πριν από 20 χρόνια στην  αγορά. Είναι μια υπηρεσία απολύτως αναγκαία στην δύσκολη οικονομική κατάσταση, που αντιμετωπίζουμε σήμερα.

Δυσκολίες της διαχείρισης ενός κτιρίου

Οφειλές Κοινοχρήστων: Η είσπραξη των κοινοχρήστων ήταν ανέκαθεν μια διαδικασία χρονοβόρα, άχαρη και συχνά αναποτελεσματική. Πλέον στα περισσότερα κτίρια είναι σχεδόν αδύνατη. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει κάθε νοικοκυριό, ωστόσο οι ανάγκες του κτιρίου (καθαρισμός, ασανσέρ, θέρμανση, ΔΕΗ) παραμένουν και οι πληρωμές του τρέχουν. Αν τα κοινόχρηστα δεν εισπράττονται από τον διαχειριστή, το κτίριο πολύ απλά δεν μπορεί να λειτουργήσει. Και τα κοινόχρηστα δεν εισπράττονται επειδή ο ιδιοκτήτης διαχειριστής δεν έχει το χρόνο, τη διάθεση και την υπομονή να διεκδικεί με συνέπεια και επιμονή τα κοινόχρηστα του κάθε διαμερίσματος.

Καταιγιστική Νομοθεσία: Ο διαχειριστής ανέκαθεν ήταν και παραμένει εξολοκλήρου υπεύθυνος έναντι του νόμου για οτιδήποτε συμβαίνει στο κτίριο του. Από την ασφάλεια των κοινόχρηστων χώρων, μέχρι τη διαφάνεια των συναλλαγών με τρίτους και από τα επιδόματα θέρμανσης, μέχρι τις βεβαιώσεις για την εφορία των ενοίκων. Τα τελευταία χρόνια διατάξεις επί διατάξεων αυξάνουν τις υποχρεώσεις του διαχειριστή όλο και περισσότερο. Πλέον ο διαχειριστής καλείται να παίξει τον ρόλο του λογιστή, του νομικού συμβούλου, του φορολογικού ελεγκτή και να αποδώσει λογαριασμό απέναντι σε οποιονδήποτε φορέα ελέγξει το κτίριο.

Έλλειψη χρόνου: Για να ανταποκριθεί, πλέον ο διαχειριστής στις απαιτήσεις της διαχείρισης του κτιρίου του χρειάζεται περισσότερο χρόνο από ότι πριν. Οι απαιτήσεις της διαχείρισης αυξάνονται και ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος όλων είναι ανύπαρκτος. Το αποτέλεσμα είναι η διαχείριση να γίνεται πάρεργο και αγγαρεία. Ο ένας ιδιοκτήτης απρόθυμα διαδέχεται τον άλλο και η διαχείριση γίνεται επιδερμικά. Γίνονται τα απολύτως απαραίτητα και τα προβλήματα του κτιρίου συσσωρεύονται.

Μικρό ποσοστό ιδιοκατοίκησης: Αυτό που κάποτε ήταν πρόβλημα, έχει πλέον εξελιχθεί σε μάστιγα. Σε κάθε κτίριο ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό διαμερισμάτων μένουν ξενοίκιαστα ή ενοικιάζονται πολύ φθηνά σε αδιάφορους ενοικιαστές. Η αδιαφορία των ιδιοκτητών, που δεν κατοικούν στα κτίρια τους συνδυάζεται με την αδυναμία των διαχειριστών να τους πιέσει να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Το αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις είναι τα κτίρια να παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης.

Τι προσφέρει η “OIΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ”

Είσπραξη Κοινοχρήστων: Το μεγαλύτερο πρόβλημα της διαχείρισης κτιρίων σήμερα, δε θα μπορούσε παρά να είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Έχει στηθεί ένα ολόκληρο τμήμα είσπραξης κοινοχρήστων, που υποστηρίζει τις διαχειρίσεις μας.

  • Με συνεχή τηλεφωνική πίεση
  • Με συχνές επισκέψεις στην πολυκατοικία
  • Με δυνατότητα εξόφλησης σε 3 διαφορετικές τράπεζες
  • Με δυνατότητα εξόφλησης σε ξεχωριστά ραντεβού (πέρα από τη μέρα της Τακτικής Είσπραξης)
  • Με δυνατότητα δικαστικής διεκδίκησης οφειλών
  • Εξασφαλίζουμε ότι τα κοινόχρηστα θα εισπράττονται, ώστε να μπορεί το κτίριο να λειτουργήσει.

Εξειδίκευση – Διοικητική Υποστήριξη: Υπάρχουν γραφεία που κάνουν “περίπου” διαχείριση. Υπάρχουν γραφεία που κάνουν διαχείριση με του δικούς τους όρους. Υπάρχουν ελάχιστα γραφεία που κάνουν διαχείριση επαγγελματικά. Δεν είμαστε εταιρία καθαρισμών, η οποία κάνει και διαχείριση. Δεν είμαστε εταιρία τεχνικών εργασιών, η οποία κάνει και διαχείριση. Στην εταιρία μας η Διαχείριση Κτιρίων είναι το βασικό μας αντικείμενο. Είναι μια υπηρεσία σύνθετη, που πρέπει να αναλαμβάνεται είτε εξ’ ολοκλήρου, είτε καθόλου.

  • Δεν χρειάζεται να ορίσετε εκπρόσωπο ιδιοκτήτη μέσα από το κτίριο.
  • Αναλαμβάνουμε εξ’ ολοκλήρου τα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις και την ευθύνη του διαχειριστή.
  • Διεξάγουμε τις Τακτικές και Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις του Κτιρίου.
  • Έχουμε την γνώση και την εμπειρία να ανταποκριθούμε σε όλες τις ανάγκες του κτιρίου σας και να το υποστηρίξουμε εισπρακτικά, διοικητικά και οργανωτικά.

Νομική και λογιστική υποστήριξη: Αναλαμβάνουμε τη διεκπεραίωση όλων των υποχρεώσεων του διαχειριστή απέναντι σε όλες τις Δημόσιες Αρχές:

  • Εκπροσώπηση του κτιρίου σε δικαστήρια
  • Διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων σε Εφορία, ΙΚΑ (σε περιπτώσεις μίσθωσης θυρωρείου ή απασχόλησης μισθωτών)
  • Διαχείριση αιτήσεων για επιδόματα θέρμανσης
  • Έλεγχος νομιμότητας παραστατικών και ανάρτηση αυτών

Χαμηλό κόστος – Διαφάνεια: Αναλαμβάνουμε την πλήρη διαχείριση του κτιρίου σας με ανταγωνιστικές τιμές, χωρίς ειδικούς όρους και χωρίς να εγκλωβίζουμε τους πελάτες μας σε δαπανηρά πακέτα. Αν συνεργαστείτε μαζί μας, δεν είστε υποχρεωμένοι να συμμετέχετε σε όλες μας τις υπηρεσίες. Δεν είστε υποχρεωμένοι να αλλάξετε τα συνεργεία σας που εμπιστεύεστε. Μπορείτε να κρατήσετε τον καθαριστή, τον υδραυλικό ή τον ηλεκτρολόγο σας και να συνεργαστείτε αποκλειστικά σε αυτό που πραγματικά χρειάζεστε, τη διαχείριση του κτιρίου σας.

Τεχνική υποστήριξη: Χωρίς να επιβάλουμε τη συνεργασία σε καμία τεχνική εργασία με συμβόλαια και ειδικούς όρους, είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε το κτίριο σας σε κάθε τεχνική του ανάγκη. Διαθέτουμε μια πλήρη γκάμα τεχνικών υπηρεσιών με έμπειρο προσωπικό και αξιόπιστους συνεργάτες.

Πρόγραμμα πολλαπλών παροχών: Μπορείτε ακόμη να διαμορφώσετε  μόνοι σας τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρεστε να σας παρέχουμε

Πηγή: Oikodiaxeirisi

Προηγούμενο άρθροAirbnb και κανονισμός πολυκατοικίας
Επόμενο άρθροΤι είναι η Διαχείριση Κτιρίων;